Olen nyt aika lähellä sitä aamupainoa, mikä minulla oli ennen viimeviikkoista hörhöilyäni. Sitten Estrella keksii (on varmaan keksinyt jo aikaa sitten, mutta en ole seurannut tilannetta), että tuovat Cheese&Chili pähkinät takaisin markkinoille. Kertakaikkinen lempparini vuosien takaa! Söin niitä lapsena "iha simona". Onneksi poikaystäväni osti pähkinöitä kaupasta syödäkseen ne itse ja sitten soi minulle yhden kourallisen makunautintoa. Oli se aika paljon ottaen huomioon, että maustetut pähkinät ovat epäterveellisempiä, kuin sipsit ikinä. Mutta silti niin hyvää. Aaah. Eilen piti muutenkin käydä Subwaysta hakemassa 15cm taivaallinen Kana Pizziola subi ja oikein herkutella. Onneksi...! Onneksi siellä oli niin julmettu jono, ettei jaksettu jonottaa! Näin ollen subi jäi syömättä ja söin sen sijaan karmaisevan pirtelön ja pähkinöitä. Olin onnellinen päätökseni kanssa joka tasolla, vaikka pähkinät varmasti olivatkin paljon epäterveellisempi vaihtoehto kuin subi... Hmm...
Tänään olisi tosiaan se pelätty punnitus. Tuntuu siltä, etten edes haluaisi mennä sinne. Minulla on ruokaa vielä hyvinkin viikoksi jäljellä, mutta en tiedä kuinka otan tämän puheeksi tsempparin kanssa. Tuntuu siltä, että tämä ruuan myyminen on jokaisen tsempparin tärkein pointti. Ei välttämättä se, että asiakas laihtuu, mutta kunhan ostaa ruokaa. Muutenkin tuntuu siltä, että en halua mennä punnitukseen ja todeta, kuinka olen lihonut kaksi kiloa laihtumisen sijaan. Tuntuu hyvin turhalta, mutta silti motivoituneelta. Jännittävää.
Damn you, pähkinät! Damn you! :D