Helppoa. Hymyilyttää ja tekee mieli keikutella takapuolta :) Vaikka olen vielä helpostikin luettavissa ylipainoiseksi ja liikalihavaksi, niin siitä huolimatta tuntuu hyvältä. En ole pitkään aikaan ollut näin kevyt, enkä edes muista milloin viimeksi olisin ollut näinkään tyytyväinen kehooni. Tämän painoinen olin viimeksi ehkäpä lukiossa, mutta silloin en ollut näin tyytyväinen kehooni. Sen takia, että painoni oli nimenomaan noussut 90kiloon, eikä laskenut 90 kiloon. Silloin en ollut vielä ikinä eläissäni ollut niin painava ja se masensi. Silloin olin vielä vakaasti sitä mieltä, että elämäntyyliini ei sovi laihduttaminen. En ehdi miettiä syömisiäni, en ehdi syödä säännöllisesti, en voi juoda niin paljoa vettä. Olisi ollut noloa juosta koko ajan tunneilta vessassa. Sitäpaitsi välitunteja en halunnut jättää väliin; halusin olla kavereiden kanssa. Olin läski. Kaverini olisivat jättäneet minut yksin, jos en roikkuisi heissä koko aikaa. Koska kukaan ei voi oikeasti ja aidosti välittää lihavasta ihmisestä.
Näin minä ajattelin. Ja vaikka olenkin aikuistunut siitä paljon, on ajatus tavallaan pinttynyt jonnekin mieleni sopukkaan. Epävarmuus omasta kehosta - luonnollinen asia, mutta kiloja on vain niin helppo syyttää kaikesta. Oho, kun meni syvällisiksi aatoksiksi tämä blogimerkintä.
Joka tapauksessa nyt on todella hyvä olla, enkä malta odottaa sitä hetkeä, kun seuraavat 10kg ovat poissa ja tuntuu vielä seksikkäämmältä. Kyllä. Seksikäs. Siltä minusta nykyään tuntuu joskus :)