Olen vihdoin ruvennut löytämään sellaisen hyvän keskitien tämän laihduttamisen ja opiskelijaelämän väliltä. Olen varmasti joskus aiemminkin inissyt siitä, kuinka ruoka on todella sosiaalinen asia. Aina ollaan menossa syömään tai juomaan yhdessä. Tai jos istutaan iltaa, niin aina pitää olla paljon ruokaa ja juomaa tarjolla. Koulussa en käy syömässä vieläkään ja nyt kuukauden jälkeen olen avoimemmin uskaltanut kertoa ystävilleni ja muille tutuille tästä laihduttamisestani. Sekin ero tässä tosiaan on, että enää en yritä laihduttaa, vaan nyt minä jo ihan puhtaasti laihdutan :) Ehkäpä jo senkin takia, että kuukaudessa on tippunut se 10 kiloa ja jo tututkin ovat alkaneet huomautella, kuinka painonpudotus näkyy. Milloin jaloissa, milloin naamassa, milloin vyötäröllä. Mutta näkyy kuitenkin. :)
Olen myös löytänyt kultaisen keskitien omatuntoni kanssa. Aikaisemmin ajattelin, että Cambridgea täytyy noudattaa 100%, mutta nyttemmin olen ruvennut ajattelemaan niin päin, että minun laihdutuskuurini. Minulla on juurikin se oikeus juoda yksi siideri ja syödä muutama sipsi, kunhan se ei karkaa käsistä. Pari kertaa kuussa on ihan ookoo ottaa muiden opiskelijoiden seuraksi, vaikka se vähän hidastaisikin touhua. Joka tapauksessa painoni putoaa nopeammin, kuin koskaan ennen. Sitäpaitsi mitä nyt kuukauden aikana olen huomannut, niin ei se alkoholikaan niin kauheasti vaikuta, kunhan ei överiksi vedä. (Kauhulla muistelen viimeisintä incidenttiä... Heh...) 
Nyt tämä kultainen keskitie -höpötys kuulostaa siltä, että yritän vain oikeuttaa omat hairahdukseni. Mutta totuus on se, että en halua lopettaa opiskelijahulluttelujani yhden dieetin takia. Niitä voi jarruttaa, mutta en halua joka kerta kieltäytyä lähtemästä illalla ulos tai lähteä ja juoda pelkkää vettä koko illan. Minulla on hyvä olla näin :) Sitäpaitsi aamupaino oli tänään vieläkin siinä 90kilossa ja toivottavasti on vielä huomennakin. Nyt, kun ei ole krapulaa ja on muutenkin hyvä olla, niin pirtelöt ovat aivan mainio juttu.
Sen verran tämä eilinen juhliminen vaikutti, että nukuin myöhään, enkä ole vieläkään juonut yhtään mitään vettä tai pirtelöä. Hohhoijaa. Lähdenpä tästä sheikkaamaan :)