Siinä! On minun työhupparini koko: naisten M.
Olin joskus pari vuotta sitten ulkomailla ja silloin minun oli pakko ostaa eräs erittäin kallis miesten huppari ihan vain siksi, että sen koko oli M, eikä se perus L tai XL. Olihan se hupparikin muuten ihan hieno, mutta myöhemmin tajusin halunneeni sen niin kovasti, koska kokolappu oli M.
Nyt? Nämä perus työvaatteet olen aina tottunut ottamaan joko miesten L tai XL tai naisten XL tai XXL kokoina. Nyt rupesin töissä testailemaan vaatteita huvikseni ja sieltä löytyi myös yrityksen logolla varustetuja huppareita. Minulle meni varsin hyvin naisten M ja miesten S! Olo tuntui todella hyvältä, vaikka paino onkin pysynyt juurikin tuossa 85+ kg:ssa. Kummallista, mutta en valita!
Sitten kokeilin myös kotona ns. bilevaatteita, jotka ovat sopineet minulle, mutta olleet vähän tiukan näköisiä. Nyt ne sopivat paljon paremmin. Mitääää?
Nimim. Ei viikkoakaan viimeisimmästä mäkkärivisiitistä...