Sen ansiosta, että olen nämä n. 12kiloa (riippuu kenen vaa'alla katsotaan, minun vai tsempparin) kadottanut, olen alannut löytää tilalle jotain paljon mukavempaa. Kadonnutta naiseuttani. Kun sitä on muodoton satakiloinen möykky, on paljon turvallisempaa pukeutua isoihin huppareihin, miesten maastohousuihin ja miesten t-paitoihin. Nyt, kun puntarissa tervehtii iloisesti 86,5kiloa aamuisin, on paljon mukavempi tutkiskella naisten muotivillityksiä ja miettiä: "Olisiko tämä minua?" Vaikka joillekin 86 kiloa on järkyttävän iso, minulle se on suuri saavutus. 12-14 kiloa parissa kuukaudessa!

Listaan nyt asioita, joihin olen alkanut osoittamaan kiinnostusta:
Kukkakuosi.
Näytin tädiltä, oikein tantalta, jos sovitin päälleni kukkakuosia! Siinä missä pienet ja hoikat tytöt näyttävät söpöiltä. Nyt... En ole vielä ehtinyt sinne asti.
Legginssit...
Kaikki meistä ovat nähneet sen ihravalaan, joka käyttää legginssejä housuina ja ne ovat venyneet reisien kohdalta lähes läpinäkyviksi. Tämä on minulle ollut ennemmin kuin painajainen - en ikinä halua olla sellainen. Legginssit ovat olleet siis mustalla listalla. Eilen kuitenkin ostin elämäni ensimmäiset legginssit ja vein ne testiajolle. Todella suloiset pienentyneiden pohkeiden ja reisien kanssa! Tietenkin pitkän tunikan ja säärystimien kanssa vielä (mielestäni legginssit eivät ole housut!), niin toimii! Tuntuu sirolta. Ja ihanaa käyttää saappaita!
Isot roikkuvat villapaidat.
Nämä näyttivät ennen siltä, että yritän salata läskejäni ja saivat minut näyttämään vain entistä isommalta. Nyt ne tuntuvat päällä naisellisemmilta. :)
Trikoopaidat.
Hei vain, makkarankuori! Herranen aika, kun trikoopaidat saivat näkymään kaikki makkarat, IHAN kaikki! Nyt... Ei tietenkään vielä mitään ultra ihonmyötäisiä todella pinkeitä paitoja, mutta ei enää tarvitse pelätä ihonmyötäisyyttä. Olen ehkä XL-kokoinen, mutta läskikasojen sijaan tuntuu löytyvän kurveja. :)

Näitä nyt ainakin kokeilen kaikessa rauhassa. Olisi vain kiva tietää, että näytänkö oikeasti niin hyvältä joissakin uusimmissa viritelmissäni, vai onko itsetuntoni vain kasvanut luonnottomiin mittoihin painonpudotukseni ansiosta... Hmm...