Noniiiiin, nyt tosiaan on taas tuntunut siltä, että paino pysyy samassa. Eilen juuri juttelin erään kaverini kanssa asiasta, kun ei millään meinaa paino laskea. Silti vaatteet tuntuu yhä suuremmilta ja olo kevyemmältä.
Totesimme, että lihasmassani on kasvanut.

Tosiaan kuntoillessa en enää hengästy pienimmästä lämmittelystä ja hiki ei ala virtaamaan melkein millään. Olen käynyt lenkillä ja tehnyt lihaskuntoa joka toinen päivä. Enää en tule kipeäksi jokaisesta lihaksesta, kun treenaan. Tuntuu mukavalta nähdä, kun koulussa osa luokkalaisista hikeentyy ja punehtuu helpommin kuin minä, kun tehdään jotain todella fyysistä! :)

Lenkeillä käydessä olen tehnyt intervalliharjoituksia ja eilen testasin kauanko jaksan hölkätä putkeen. Parin kilometrin hölkän jälkeen totesin, että kai minä pidempäänkin jaksaisin ja siirryin takaisin intervalleihin. Mahtava olo!

Paino tosiaan nyt pyörii tuossa 80 - 82 maastossa. Todennäköisesti nousee pääsiäisen aikana, kun olen lähdössä vierailemaan ilman pirtelöitä :)