Olen aina ollut ns. motivaatiovaatteita vastaan. Siis sitä, että ostetaan tarkoituksella vähän liian pieniä vaatteita ja sitten asetetaan raja, milloin kyseisiin vaatteisiin pitäisi mahtua. Olenhan minä itsekin tätä tyyliä kokeillut. Yläasteella. Mutta silloinkin vain sen takia, että oli eräs todella hieno takki, joka ei varsin sopinut. Sitten se piti ostaa ja ajatella, että "enköhän minä tuohon vielä joskus mahdu." En ikinä sitten mahtunut.

Nyt minä sitten otin ja ostin motivaatiohousut. Jälleen kerran tein tämän vahingossa, kun lähettivät postimyynnin kautta väärän koon, mutta otan tämän silti jonain merkkinä, että nyt pitäisi oikeasti taas vähän laihduttaa. :)

Olen muutenkin miettinyt tätä 80+ kg:n välimaastossa huopaamistani. Tavoitteenani on siis päästä jonnekin 70kilon tienoille, eli yhteensä 30kg.
Ensimmäiset 10kg meni heittämällä ja alkuhuumassa. Olen myös aika varma, että viimeiset 10kg menee se 70kg raja silmissä kiiluen läpi aika onnellisesti. Nyt on menossa tämä välivaihe (ollut jo monta kuukautta), eikä se meinaa mennä ohi millään. Vielä on matkaa vaikka kuinka paljon ja tässä 2/3 välimaastossa on niin tylsää. Napostelu on paljon kivempaa.